Opportunities.

Det har varit en helt fantastisk helg! Seminariet var en riktigt rolig upplevelse och verkligen inspirerande. 

För övrigt har jag hunnit med följande: pratat med massor av trevliga främlingar och undra varför folk i regel undviker detta, haft ett rum på ett vandrarhem i Nacka som jag aldrig ens besökte och som jag lyckades slippa betala för, köat i en timme och en kvart för bra sittplatser, framfört en improviserad 30minuters musikal tillsammans med My på Hötorget ungefär klockan halv sex en lördagsmorgon, lyssnat till en hysteriskt rolig människa som har en passiv månadsinkomst som motsvarar min årslön ungefär, skakat rumpa på 54:an trots en åldersgräns på 25 och klassat stället som fantastiskt roligt för någon som är 18 eller 30, blivit friad till av en framgångsrik man i sina bästa år (50+), varit på svartklubb i Solna, spillt en hel kaffe på mina rosa satinskor=(, impulsshoppat ett par svarta satinskor som jag ännu inte fått i fötterna i, ätit sushi, köpt en übersöt hatt och ett par glassiga glajjor, återsett en gammal festivalkompis, legat intryckt över förar- och framsäte tillsammans med två andra och festat, betalat 60kr för pasta med ost och ketchup i brist på vegetariska alternativ, undrat varför jag flyttade ifrån stockholm, undrat varför utelivet är så dött i huvudstaden, känt mig väldigt ensam för första gången på väldigt länge, ringt polisen och anmält en aggressiv och halvdöd pundare, kommit ihåg varför jag flyttade ifrån stockholm.

Nu ska jag göra mig vacker och gå ut och äta sushi!


jag väntade läääänge på skjuts på i fredags.
i väntan på skjuts vid globens t-banestation. Gav upp efter 1,5h.
vyn från min plats på seminariet i väldigt dålig kvalitet.. jag ska snart investera i en ny kameramobil.
Vyn från våra platser. Peter Cox på scen. Kass kvalitet, ska investera i ny kameramobil snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0