fotriktig grek.

Jag har nyss provat ut fotriktiga skor som det är tänkt att jag ska investera i inom en snar framtid. Tanken på att slippa lida till absoluta bristningsgränsen varje gång jag jobbar i baren eller serveringen känns väldigt lockande. Och jag tänkte till lite i valet av modell med, för det kostar ju att vara snäll mot kroppen, så jag har tittat ut en modell jag ska kunna ha även när jag tränar. Fantastiskt intressant det här, jag vet.

För att prata om något mer intressant ska jag nämna att jag kommer införskaffa min Siesta!-biljett ikväll eller imorgon och du är inte riktigt som du ska om inte du tänkt göra detsamma. Men vänta tills efter jag köpt min, tack! Tanken på att få se världens största och bästa band ger mig rysningar. Att de spelar i staden man praktiskt taget växt upp i ger mig nästan svindel! Jag kommer vara en av dem som skriker och bölar i publikhavet. Om jag inte svimmar eller blir nertrampad.. Fy fan vilken fantastiskt underbar jävla start på sommaren det kommer bli!!!

Jag har alldeles för mycket annat att berätta som hänt för att ge mig på att försöka sammanfatta dessa dagar då jag inte haft möjlighet att blogga. Det får komma efter hand! Jag kan dock inflika en skum sak som hände i vänthallen på Lunds station, sent igårkväll, när jag satt och väntade på mitt tåg. Jag har ju läst om det här med att "bluetoothflirta" men jag trodde faktiskt inte att folk gjorde det på riktigt. Jag har då haft min bluetooth på telefonen igång konstant, då jag skickat foton till laptopen ofta förut. Och när jag sitter där och bläddrar igenom kalendern och försöker planera nästföljande vecka börjar telefonen pipa på ett sätt den inte gjort förut. På skärmen tillfrågas jag om jag vill ta emot en fil från "grekjakko", eller något liknande bisarrt alias, och jag, shockad som jag var, accepterade "sex.mp3" och senare "beauty.jpg". Nu kan min mobil av okänd anledning inte öppna någon av de här filerna, vilket kanske är lika bra, men jag undrar ju klart vad det är för person som gör en sån här grej, framförallt under ett sådant namn!? Jag klickade snabbt bort det här från skärmen och la tillbaka mobilen i väskan, utan att se mig omkring, av nervositet att bli konfronterad av en framfusig grek. Kommentera om du testat det här, för jag är sjukt nyfiken på all utveckling av informationsteknologi!



Champagnefrukost i butiken efter modell för en dag. Lyckades till och med komma in i rättan tid för ett glas även dagen efter.


Handla inte sprit på lördagar.


Väktare som utnyttjar sin auktoritet till mobbning fångad på bild. (skoja hihi)


Min söta syster med klasskompis i serveringen idag.
San
2009-02-27 @ 02:41:00
URL: http://mynameissan.blogspot.com

Skopa skorna :P



och det där med bluetooth-flirting. Alltså(!!) jag glömde ju säga det till dig att när jag stod och jobba på systemet förra helgen så tuta det i min mobil oxå! Stod något i stil med nån sexig bild som ville skickas över till min telefon. jag nekade..såklart(:P)!! skumt det dära...



God champagnefrukosten såg ut^^ blev genast lite hungrig..



Och fan vilken snygg bild på mig!!!....NOT!!!



Puss haj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0