i want your ugly, i want your disease.

Jag ska ägna mig åt några raders tycka-illa-om för att skaka av mig det dåliga humöret som orsakades av ett psycho på Facebook. En snubbe som inte fått till det på länge, alternativt har en riktigt nasty fis på tvären. För övrigt vill jag uppmana alla att ställa in sina privacy settings på only friends överallt, och att aldrig acceptera vänförfrågningar från okända människor, för att slippa liknande idioter.
Jag tycker, stundtals och relativt, mer eller mindre illa om:
  • Telefoner.
    Ringande, pipande och vibrerande telefoner (för dom gör just det, hela jävla tiden), att prata i telefon i allmänhet, folk som ringer, pratar i telefon och sms:ar i tid och otid, telefoner som inte fungerar, telefoner som fungerar som dom ska (jag raderade nyss alla mina inlägg i hela jävla kalendern, den knappen fungerar utmärkt...).
  • Kaffebryggare.
    Det är för mig helt obegripligt att denna teknik inte förfinats ytterligare. Vår bryggare börjar bli gammal (strax över ett år) och har, sedan någon månad tillbaka, färdats on a slippery slope nedåt prestandamässigt. Den. Ääär. Sååå. Lååååångsaaaam. Hade den inte haft droppstopp hade jag gjort slut på lidandet för längesen
Nog med gnäll. Jag fick minsann höra att jag var skitsnygg, det är alltid trevligt med komplimanger, särskilt när de verkligen behövs!^^ En annan rolig sak: en vän på Haket håller på att göra en webbtidning som ett skolprojekt och har bett mig att bidra med poesi och foto. Dessutom har han bett om att få sätta musik till en av mina texter. Det ska bli riktigt kul att se resultatet av båda, även om det senare bara är för skojs skull!=)

Nu ska jag öppna två luckor i min chokladkalender!^^
SAn

Min kaffekokare är säkert 15 år gammal. Är den för gammal då tro?



Vad kul med webbtidningen! Vem är den filuren?

Och vem sa att du var snygg, snygging?! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0