i just can't get you out of my head.

En spontan liten trevlig snabbvisit av bästis med pojkvän, pappa och pappas flickvän. Tänk att det kan hända något oväntat i Tjörnarp! Det inte så oväntade av historien är att vi skulle träffats på Tjällaren, byns egna lilla pub, som hade stängt, förmodligen på grund av brist på gäster. Där har jag för övrigt aldrig varit förut och kommer aldrig att få chansen heller, för ikväll var tydligen sista kvällen. Det var tydligen inte en särskilt lukrativ business. Vem kunde anat? Nu ska jag tvätta bort rougen jag kladdade på för ca 20min sen och hoppa i säng. Imorgon ska jag och mamma in en runda till Erikshjälpen och kika. Håll tummarna för att klänningarna i sammet och siden jag såg där för ett par månader sedan, och inte kunnat sluta tänka på sedan dess, är kvar!
Puss & godnatt!
Ps: Tove kommer klara sig fint ändå.
SAn
2009-12-05 @ 17:31:09
URL: http://www.mynameisSAn.blogspot.com

sv: så du menar att du redan läst detta på min blogg innan jag kom till Tjörnarp? För isf hoppar du väldigt mkt i texten med tanke på att där mest stod om Stavaröd och Tjörnarp^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0