Go to your happy place, Bella. It won’t take long.

Jag är lite kär i alla karaktärer i Stephanie Meyers Twilight Series. Men särskilt betagen är jag av Alice och Jasper Cullen. Deras skönhet, deras förmågor och deras personligheter. Jag är fast besluten att skaffa så mörkt och busigt hår som Alice har. Jag köpte svart hårfärg idag och jag planerar att klippa lite i nacken och vara extra fin till analkande storhelgsfirande. Tänk om man haft ett lockigt Jasper-rufs att begrava fingrarna i också, det hade varit idealiskt. Men få inga funny ideas, jag förälskar mig för tillfället bara i fantasifoster. Verkligheten kan vänta.
kelli
2009-12-13 @ 00:58:16

AMEN USCH !!!!!!!!

dom är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FUUUUUUUULA



hade du läst böckerna hade du också tyckt det.

där är dom verkligen snygga.

BLÄ



känns som att dom hade casting för världens fulaste personer till denna filmen. BLÄRK



när jag blir rik ska jag göra om den. så det så grrr




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0