Hej blogg.

Jag har ungefär en läsare just nu. Eller nej, jag har nog faktiskt två. Det är ganska lagom tycker jag. Det slog mig också nyss varför det är så. Eller egentligen bara en liten anledning till varför jag vill ha det så. Jag har alltid gett skenet av att jag sällan bryr mig om vad folk tycker om mig. I ärlighetens namn är det så att jag till stor del inte gör det. Men så är det ändå så att jag bryr mig jättemycket om vad vissa tycker om vissa saker. Så är det nog med bloggen. Jag har svårt att tänka mig vad som skulle vara intressant att läsa om som jag skulle skriva. Och skulle jag komma på något så är det i regel inte något jag känner för att skriva om. Så varför har jag då en blogg? Är det för att jag har så otroligt kul med alla olika knasiga utseenden på bloggen som jag haft? Eller för att jag själv tycker om att läsa om vad jag tänkt och hittat på förut, då jag inte har mycket till egen minneskapacitet? Eller är det för de här två läsarna? Det är nog lite av varje. Men mest för att alla andra har det. Vad skulle folk annars tro om en liksom?
SAn
2009-08-25 @ 00:00:59
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

nä precis! folk utan blogg är lixom lite knas... går inte ihop alls... ;)

emilia
2009-08-25 @ 23:28:32
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

jag tycker att det är bra att du har en blogg, så att du kan läsa min hela tiden och kommentera. Samt att jag ska kunna läsa din och se vad du har för dig eller vad som försegår inuti ditt huvud, utan att behöva fråga dig ^^ :D

Maja
2009-08-26 @ 13:47:33
URL: http://twitter.com/JustMaja

Skönt att slippa fråga liksomO.o Om några år kommunicerar världen helt via bloggar tror jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0