Fredag hela månaden.

Kate Moss nya kollektion för Top Shop släpptes idag och jag kommer på mig själv med att inte haft en tanke på att ens kolla in den. Jag som hade tänkt att den här bloggen skulle återspegla mitt stora intresse för mode. Ofrivilligt dyker refrängen till Afasi & Filthys låt, "Jag kunde inte bry mig mindre", upp i mitt huvud, och fastnar som a broken record på just den meningen. Och det skrämmer mig lite. Trots att en ganska stor procentandel av min tankeverksamhet, alltid har varit, och är, relativt ofrivillig, slutar jag aldrig att förvåna mig själv över hur snabbt jag både finner och släpper ambitioner.
Men det stör mig inte direkt. Det berör mig väldigt lite över huvud taget. Väldigt lite når mig just nu.

Jag hade valt att skriva mer utförligt om min dag, vilket var den  ursprungliga tanken..
En dag som för övrigt varit stundvis riktigt angenäm. Fantastiskt vackert väder, lunch med mamma, San och Sans mamma. Jag lärde känna, och hade en rolig stund med en kollega, som jag totalt missbedömt, och det visade sig att både misstag och slutsats var ömsesidig. Köpte en jättesöt kjol. Satt på balkongen för första gången på månader.

..Men jag orkar inte.

Imorgon är det fredag!


San
2009-04-07 @ 21:05:08
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Kanske är det så att man inte blir lika entusiastisk och engagerad i saker som innefattar pengar när man inte har så mkt av det. Vem fan vill veta det senaste modet när man inte kan ta del av det?! :P

Maja
2009-04-24 @ 01:06:39
URL: http://justelliot.blogg.se/

Word!

emilia
2009-05-22 @ 11:25:46
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

du uppdaterar aldrig din blogg, du är lite dålig på det! Men jag tycker det är bra att du passar mitt rum, man vet ju aldrig när spöket laban kommer och stökar. Som han tydligen gjort medan du var på toaletten :o , det är väldigt konstigt att han bara visar sig när jag inte är hemma?! Haha.. <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0